Petra Nyman Art & Design

fredag 8 juni 2012

Zlatan o Fotbolls-EM! Det är bara o gilla läget! :-)

Nu kommer det vara fotboll på TV:n  i det Nymanska hemmet några veckor framöver
om jag känner min familj rätt!
Jag försöker peppa mig själv genom att läsa Zlatan boken!
:-)

Första kapitlet o jag är fast!

Gårdagens middag!
 Blev torskrygg! Sååå gott!

Torskrygg
Charlottenlök
Sockerärtor
Dill
Flingsalt
Citronpeppar
En skvätt grädde
In i ugnen 180 gr tills fisken är klar!

Serverades med  färskpotatis en god sallad, citron, melon till efterrätt!

Och Lallersteds remouladsås!
Yummi!


Jag beställde gratis visitkort från Vistaprint för ett par dagar sedan!
Känner mig riktigt affärsmässig!
Petra Nyman konsulent Perfect Home! Hi,hi

Jobbar så ögonen blöder!
Kör ett testprotokoll som aldrig verkar ta slut!
En ny version av dataprogrammet Gustav 12.5!:-)

Ska ta en paus i solen o ett kapitel Zlatan till!

Ha en fin fredag!
Fredagens nostalgi till  eftermiddagens 80s spinningklass blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar