Petra Nyman Art & Design

torsdag 7 juni 2012

Ny House of Lola klänning! Jag är kär!

Jag köpte ju två klänningar på Ladies night! Här är en av dem! Den här kommer jag bo i i sommar!
Underbar kvalité, skön o med fantastiska detaljer!
I Love!
Måste nog boka in ett House of  lola party med Ulrika till hösten?!?

Nysss uppackad!
 Ivriga Petra hann orkade inte stryka den!:-)

Knutar på axlarna!
Söt rosett!


Vackra detaljer!
Dessutom det bästa av allt! Kläderna ser likadana ut efter att de kommit ut ur tvättmaskinen!
Bara att hänga upp o behöver inte strykas!
Den här klänningen kostade 599:-
Nöjd!
Yes!

Den andra klänningen jag köpte visar jag er senare!
 Den är kanske tom ännu snyggare?!?

Konstig vecka det blev!
Snart är det helg igen!
<3
/Petra

2 kommentarer:

  1. Kom in på din blogg när jag googlar på mitt namn :) vi heter likadant och måste juh bara kommentera klänningen.... VILL HA!!! Skitsnygg!! En sådan ska införskaffas :) ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Petra Nyman i en annan del av Sverige

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad häftigt! Kul att du gav dig tillkänna:-)Hoppas du kikar in fler gånger! Klänningen är så skön!
      Kram o ha en finfin söndag! /Petra

      Radera