Petra Nyman Art & Design

fredag 1 juni 2012

Instruktörerna på KMTI snart på MTV?!? Ladies night!

Det har varit en Ladies night på KMTI ikväll!
Med olika utsällare bla min favorit av alla "Homepartyn"
"House of Lola" Jag betällde två fantastiska klänningar!
 Jag ska mannekänga för er när jag får dem i brevlådan!:-)
Jag o Bella har stått vid ett bord o visat Perfect Home inredning!
(Jag säljer ju det?!? Eller rättare sagt köper till mig själv! He,he)
Det gick bra, alla kataloger tog slut så jag hoppas att det kan bli några
 Homepartyn framöver!
Blev intervjuad av kanal 12 också! Blev svettigare än när jag kört min spinningklass typ?!?

Vi hade en Gästinstruktör och KMTI instruktörerna fick köra en Aerobicsklass i MTV moves!
Så jädra kul!
Se resultatet på Youtubeklippet nedan!
OBS! En timmes träning, klass gav inga dåliga resultat!

MTV! Here comes KMTI!

Förväntansfulla instruktörer! Alltid läskigare o stå på fel sida!
Å inte få bestämma själv, hi,hi!
Uppvärmning!
 Inlevelsen är total!

Här är resultatet!
MTV Nästa!
Instruktörer o personal frå KMTI!


Bella står vid Perfect Home bordet!
Medan jag provar House of Lola klänningar!:-)
Jisses vad vi har kånkat prylar!
Borden bredvid oss var Matkasse till dörren och Nail It!

Jag studerar snittar inför studenfesten om ett par veckor!
En riktig snittnörd har jag blivet!
Tror jag kommer få mardrömmar om snittar snart?!?

Ica Maxi bjöd på fruktfat!

Fick hejda mig efter klänningköpen! Annars har jag nog kunnat gå loss här också!
Nöp mig själv i örat!

Den snygga Perfect Home servisen!
Bra student present!
;.)

Det har varit en fantastisk dag!

Jag är så här lycklig!

Dessutom är det torsdag o nystädat i hela huset!
Det här värmer ett instruktörshjärta!

<3

Godnatt!
/Petra

2 kommentarer:

  1. Fruktansvärt kul att få dansa loss. Jag är lite intresserad av de där ljusstakarna som står på golvet föresten. Vi kan väl höras om det?

    SvaraRadera
  2. Ja va kul! De är så snygga! Jag älskar dom! Trevlig helg kram Petra

    SvaraRadera