Petra Nyman Art & Design

torsdag 5 mars 2015

Splash Jungle Water Park! Phuket!

Igår ville barnen åka till Spash hotell, ett vatten land. Jag åkte med som väskpassare eftersom jag inte tillhör den modiga skaran som kastar mig utför på höga höjder.

Tyckte det här var modigt av mig jag!
Wiiiiii 5 m hög (lång) vatten rutchkana! Som gjord för mig ju! ;)
 Här ska det åkas! ;) Det kostade 1295 Bath för vuxna o halva priset för barnen.
 Vet inte vem som hade roligast? De vuxna eller barnen?!? Hihi
 Man ser bara Mollys fötter! :)
 Den här hade jag hört talats om! Toaletten! Man blir nedspolad i toaletten som en bajskorv! Hehe
 Börjar bli jobbigt nu! Upp o ner upp o ner upp o ner!
 Wrom!
 Den här fick jag lite ont i magen av! Tänk om de skulle åka över kanten?!? Huga
Det är rätt bra glid på den dynan!
R o Jonis var hur modiga som helst! Jag hade aldrig åkt kan jag säga!
 Det är många badvakter överallt!

 Det var varmt som tusan!
 Väskpassaren svalkade sig med en kall i poolbaren! Resten av gänget gjorde mig sällskap så småningom.
R som Jonis höll ihop i vått o torrt! ;)

 Hur modiga var inte Linnea o Molly! Jösses säger jag!

 Å där blev de nedspolade i toaletten! Hihi

Påt igen! ;)

Det var nöjda barn o trötta vuxna som åkte tillbaka till hotellet!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar