Petra Nyman Art & Design

tisdag 24 mars 2015

Lördagsmiddag hos vänner! Valpnamn! Nike Legend tights! Mobilskal!

Hej på er! Hoppas allt är fint i vårvädret! Strålande sol idag så härligt! I lördags var vi hembjudna till Pierre o Anna (som vi var till Thailand med). <3

 Pink lady! Mina älskade pjux från House of Lola passade perfekt till kappan! ;))) 
 Vi fick så goda flamberade räkor, det är så mumsigt o väldigt festligt att elda på vid bordet!
 Sötaste tjejerna Molly o Linnea hade tagit lika klänningar på sig utan att veta om! Som två små tvillingar.
 Så fina underlägg! Tyvärr var de köpta utomlands o våra fina glasunderlägg som liknade en mutter som vi köpte sista dagen i Thailand. 
 Vi åt massor av god mat! Fläskfilé, potatisgratäng o en pepparsås to die for som Caroline hade fixat. 
Måste be henne om receptet på såsen också!

Salladsdressingen var också grymt god! (om jag kommer ihåg rätt var det något sånt här)

1 dl rapsolja( eller matolja)
1/2 dl vitvinsvinäger
2 st pressade vitlöksklyftor
2 tsk dijonsenap
(smaka av med salt o peppar)
 Dollar ville säga hej o kolla om det fanns något spännande på bordet! Hihi
Elsa o Wilma var också med o Claes o Josefin var hemma hos valpen!
 Kvällen gick fort som alltid när man har trrrrrevligt sällskap! ;)))))
 Nu har det kommit en hel kartong med mobilskal med min målning på! :)
 Så nu ska jag sätta mig i em o skicka iväg dem till sina ägare! Tyvärr blev några utan! :-(
Kul ändå att så många gillade dem!
 Träningstightsen jag beställde var hur sköna som helst! De här åkte också med i beställningen! Nike Legend tights! 
 Jag sitter i solen o njuter samtidigt som jag rastar hundarna! Det blir ju några gånger per dag när man har valp i huset! <3

Annars fortsätter buset här hemma!
<3
Wilma har gosat ner sig på valpfilten! ;) Var tydligen mysigt det!

Just det! Valpen har fått ett namn nu!

Bonnie!

<3

Jag läste en bok när jag var liten som hette lilla blå Bonnie, alla tyckte det var bra i familjen inkl. Bellas kompisar som var här i helgen! :)

Annars har jag känt mig lite krasslig! Haft ont i halsen o varit frusen!
Lite bättre idag så jag tänker köra mitt spinningpass ikväll ändå.
Igår var jag tvungen få vikarie! :(

Snart är det någon i huset som fyller 20 år också! ;)

<3

Puss o kram o ha en toppen tisdag!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar