Petra Nyman Art & Design

fredag 6 mars 2015

Blaçk Ginger på Indigo Pearl! Toa besök!

Sorry att det här inlägget har legat uppe trots att det inte var klart! Gör ett nytt försök nu istället!;)Det är bråda dagar på semesters så inte alltid man hänger med i bloggandet! ;)
Hoppas ni alla har en fin söndag! Idag ska vi på höjdar lunchen igen. Indigo Pearls fantastiska Art of Brunch! Så sjukt bra! Bästa brunchen jag varit på faktiskt!
Fukosten går inte av för hackor den heller!
Vi bor jätte nära frukosten så max en minut så är kaffet serverat!

I fredags var vi på ännu en fantastisk restaurang här på Indigo Pearl nämligen Black Ginger.
Hela glada högen var med! Man åker flotte över till restaurangen så mysigt!



Dukningen är fantastisk! Jag vill köpa allting! ;) Doften på den här handduken var så fantastisk så jag måste gå till shopen o se om jag kan få tag på den.

Servett ringarna köpte jag förra året!

Kolla in lampan!
Skål från Thailand!

Gott o vällagat!






Vilket träd! Så vackert!

För att inte prata om deras toalett! Haha inte ofta man tar systemkameran med sig på toan precis?!? Haha Industridesignen genomsyrar hela hotellet!

The Queen på väggen!

Toaselfie! Min klänning jag köpte i Batong för 250 Bath (70:-)



Snyggingar!
Det var visst nån som ville hjälpa till att dra över flotten! Kolla Carolines blick! Hehe
Vackert så man blir tårögd! <3
Tack för den här gången!

Nej nu ska jag snart hoppa i klänning o high heels för kl 12 är det Sunday Brunch!

Men först ska jag grunda med ett par koppar kaffe!

<3

Önskar er en underbar söndag!

/Petra











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar