Petra Nyman Art & Design

torsdag 19 mars 2015

Madonna Tele2Arena! Art by Nyman! Nike Legendary tights!


Hej hej! Dagarna har verkligen gått i racerfart här! Mitt huvud har varit fullt av allt annat än bloggen dessa dagar!;) Jag har världens överraskning jag ska visa er imorgon! <3 

Annars har det bl a varit kvällsarbete! Kladd, kladd i väntan på att min ateljé blir klar! ;)

 Tog ett break med världens godaste sallad från KMTI o Mollys Hörna!
Finns ingen godare i stan!
Solen skiner o det är så härligt ute! Man får så mycket inspiration!

Kikade ut genom köksfönstret! Hej på dig! De är så tama här på udden!


Just det! Vi fick tag på biljetter till Madonna som kommer till Tele2 Arena! Jag hängde på låset o fick tag på 4 biljetter o inte vilka biljetter som helst utan Golden Circle!

Ska man se en  Världsstjärna ska man göra det på nära håll tycker jag! ;)
Vi har även bokat hotell för det lär ju ta slut snart annars även om det inte är förrän 14 november.

Första gången hon är i Stockholm o spelar tydligen?!? Jag har ju sett henne både i Göteborg o London tidigare.


Klick, klick sa det så var dessa skönheter påväg hem till mig! Jag ska hämta ut dom när jag handlar sen får vi se om de passar!? Det är exakt en månad kvar nu tills vi åker på Tabata Boost trippen till Marbella. Måste ju ha något snyggt att träna i då liksom?!? ;)))


 Diana har varit här o fixat så jag har det mest nystädade huset! <3 Vi hoppade över förra gången så nu var det riktigt välbehövligt! Så skönt att få en grundlig städning då o då! :)

Nya tulpaner på bordet! Jag har tvättat en massa tvätt! Bytt lakan o handdukar! Tömt tidningar o burkar! Så härligt! 

Imorgon ska jag visa er någonting! Jag har väl gått o  blivit alldeles tokig!? Hihi

<3


Jag är så härligt skönt trött i kroppen efter dagens tuffa lunchpass på Tieto.

Älskar verkligen den känslan!

Imorgon har jag vickat bort mitt spinningpass för en mycket viktigare sak!

Whoop whop!
Kramar i massor!

Var rädda om er!

Ps Tror mobilskalen kommer imorgon också!

/Petra









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar