Petra Nyman Art & Design

tisdag 3 mars 2015

Fiskspa! Manikyr o Pedikyr! Relaxing feleing!

Barnen ville så gärna att jag skulle följa med på Fiskspa som låg 30 meter från restaurangen där vi åt middag ikväll! Jag har testat en gång tidigare i Grekland! Jag hade lovat mig själv att inte skrika eller verka pinsam!!? 100 Bath i 10 min! Ca 25:- spänn!
 Ett två tre, på det fjärde ska det ske på det sjätte smäller det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHAT! They love my feet!?

Barnens fötter var helt ointressanta?!? Möjligtvis när Johan drog upp sina labbar fick de duga som föda!? Hihi

 Kolla in Johans fötter jämfört med Molly o Linneas!? ;)
Här sitter två coola killar!
Försöker dela med mig av fiskarna till Molly! <3
Det går inte sluta le när man håller på med detta! Sen blir inte fötterna speciellt mycket mjukare kan jag påstå! Då behövs det nog större fiskar hihi! ;)


Efter vi kom hem från shopping besöket i Patong sprang vi ner till havet för lite sol o bad! Så galet skönt efter en timme i taxi! Alltid lika skönt att landa på Indigo Pearl efter att ha varit i Patong! Lugnet här säger jag bara! Så fridfullt!
<3
Vi hade iallafall supertrevligt där men intensivt! R har räknat att jag köpte 13 klänningar! Kan det verkligen vara möjligt?!?

Tog en manikyr o pedikyr för 400 Bath! ca 100 riksdaler! Ljummen vind o relaxing!
De är så söta här! <3


Någon hade byggt ett fint sandslott!
Kolla vilket lågvatten det var idag!
Kram från oss!
Mer om Patong resan in nästa inlägg! O mina shoppingfynd!;D

<3

/Petra









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar