Petra Nyman Art & Design

söndag 8 mars 2015

Födelsedagsfirande i Thailand!

Sista dagarna i Thailand firade vi bal Johan som fyllde 33 år! Hipp hipp hurra!
Det blev en fantastiskt trevlig kväll som avslutades med drinkar o biljard! Jag kom på att jag aldrig har spelat biljard i hela mitt liv?!?
Caroline o Anna ger mig sina bästa tips!
Hej o hå!
Å där gav mina vänner upp!? Hehe hopplöst fall förmodligen! :)
 Skål för Johan! 
Så var det dags för presentutdelning! Fina färgglada tvålar! ;)



Vilken snygg bar!


 Häftigt tak! Det är takfläktar som åkte fram o tillbaka!

Innan barhänget var vi alla bjudna på födelsedagsmiddag av Pierres föräldrar! Tusen tack för en underbar middag!
 Mumsigt med Schnitzel för att bryta av med all Thaimat man ätit dessa veckor!
 
 Mätta o belåtna åkte vi tillbaka till Indigo för att avsluta kvällen med mycket skratt o stoj!

 Perfekt att bara ha en minut till hotellrummet!
Somnade gott kan jag säga!

<3

Kramar Petra

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar