Petra Nyman Art & Design

onsdag 11 mars 2015

Galaxy eller Iphone mobilskal med min konst på till förmån för Barncancerfonden! Petra Nyman Art!

Nu har jag gjort ännu ett nytt mobilskal med min kost på, det gick ju så bra sist jag sålde mobilskal till förmån för Barncancerfonden så det är dax igen att göra en insats.
Finns till:
iPhone 6, och 6 Plus, iPhone 5S, 5, 4S och 4.

eller

Samsung Galaxy S5, S4 eller S3

Ni får ett unikt skal för endast 200:-  där 50:-/skal går till Barncancerfonden.

Originalmålningen är såld så här är sista chansen i en begränsad upplaga.
Först till kvarn eller senast söndag kl 18:00.

Vid intresse maila mig på petranymanart@mail.com

Ni betalar först när ni fått skalet o är nöjda!

Originalmålningen kommer få sitt nya hem i Örebro!

<3

Just nu är jag så lycklig!

Jag jobbar nämligen på målningar till mitt föstaVernissage!

Hoppas ni har en underbar Onsdag vänner!

Ikväll ska jag köra en Pilatesklass på KMTI ska bli kul att träffa mina härliga deltagare igen!

Imorse vaknade jag 05:00! Fördel med att vara Jetlagged man blir så effektiv!

<3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar