Petra Nyman Art & Design

måndag 24 september 2012

Pilates med Sundsta o Älvkullegymnasiet! Härlig start på dagen!

 Idag skiner solen här i Karlstad o det är knallblå himmel!
Imorse var jag upp tidigt satte på kaffe o jobbade innan jag åkte vidare till KMTI för att hålla en pilatesklass med 3:orna på Sundsta o Älvkullegymnasiet!
De var hur många som helst, vi fick leta bollar runt hela KMTI men till slut fick vi till det!:)
Vilka härliga elever! De tog det så seriöst!
Riktigt bra jobbat av dem!
När jag åkte hem passade jag på att köpa Världens godaste sallad från Mollys hörna!
De var under tillverkning eftersom jag var tidig! Men fina Eva fixade till en sallad åt mig!
Den ska snart intas utomhus!
Sen blir det datorjobb några timmar! Repetera Zumbasteg för ikväll är det måndag då kör jag min Zumbaklass o Coreklass på KMTI!
Många anmälda!
Vilken underbar måndag! Humöret är på topp!
 
Kram till er alla!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar