Petra Nyman Art & Design

lördag 29 september 2012

Ballar ur! Missoni!

När jag vaknade imorse hos Bella hade jag jätteont i halsen!
Fy vad jag tycker det är jobbigt med halsont! Vi åkte hem ganska tidigt eftersom Bella skulle ha sina fyra barndansklasser! Jag skulle ju dessutom dra vidare till Fridas myshelg som hon fixat så fint!
Men vet ni vad?! Jag orkade inte, känner mig helt slut! Ligger i sängen o bloggar nu!
Jag som sett fram emot att bada tunna, vara med på vinprovning, äta trerätters, kolla in höstens  House o Lola kläder! Plocka bär o promenera! Jag skulle köra Zumba o visa Perfect Home!
 Fy vad jag känner mig nere!
Men jag känner att jag  tog rätt beslut!
 Passen imorgon är ju redan bortbytta så nu satsar jag på att bli frisk till på måndag då jag ska köra Zumban igen!
Även om jag var så nära att åka iväg ändå!
Istället får det bli en lugn kväll i TV-soffan!
Jag har skickat iväg R för att handla! Det får bli Torskrygg i foliepaket! Enkelt o gott!
Även om jag sett framemot att äta Fridas mat! Hon är en klippa i köket!
Hoppas ni får en härlig girlpowerkväll!
 
<3
 
Här ser ni ett av mina Missoniklipp från Lindex!
Kvalitén är helt underbar! Tunt stickad!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar