Petra Nyman Art & Design

måndag 10 september 2012

Funderar! 80s middag!

 X-factor! Jag grät 3 gånger! Kanske pms på G igen?!? Vi ska ju på semsester! Hihi
Tänker på Bella..... att hon inte bor hemma på en stund! Jag har inte varit där i hennes lägenhet än! Dåligt samvete! Helt otroligt! Vi har planerat utifrån det bästa som händer både Bella, Claes Andreas, fotboll o dans o ett körkort! Där jag måste få ge en eloge till Andreas pappa som övningskör med Bella när inte pappa har körkort! Får dock tillbaka det inom två veckor så det blir skönt! Det var ju R som gick kursen att få övningsköra eftersom jag är lite för rädd för allting! Hehe
Underbart med sådana svärföräldrar!!!! Grattis Andreas till Serievinst dessutom! Härligt med fotboll!
Jag var med henne när hon gjorde audition1 maj, finns dokumenterat här i bloggen!:)
Vi hade otroligt mysigt o fastnade för Linköping både Bella o jag!
Men nu blir det nog att jag, pappa o mormor våldgästar dig efter
 
 Kretasemstern! Hihi
 
Mysigt du verkar ha det i din fina lägenhet o härliga dansklass!
Njut o ta tillvara på varenda dag!
Mammi!<3
 
 
 
 
 Vad tror ni det här ska bli då?!?
 
Nachos
 
Köttfärs
 
Riven ost
 
Ugnen 220 (10-15 min)
Inne i en film på ettan! Helt otroligt! :)
Jag brukar nämligen aldrig se klart på en endaste så det är gott betyg!

Skjuts in i ugnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar