Petra Nyman Art & Design

söndag 23 september 2012

Hemmaspa o Puffpizza!

 God förmiddags söndag!
Jag har varit uppe tidigt imorse o skjutsat Claes till samlingen till borta fotbollsmatch!
Skönt att komma upp faktiskt, dagen blir så mycket längre då!
Nu har jag precis kört lite hemma spa! Jag har använt Mary-Kays silkeshänder!
Mina händer känns som en barnrumpa nu! 
Nya nagellacket från Essie var riktigt snyggt lite brungrått! Matchar vädret! :)
 
Sen körde jag min nya peelingmaskin i fejan!
Jo, jag tycker nog min hud känns lite fräschare!
Sen en fuktboost med Clinque!
 
 Igår kväll var jag helt ensam hemma. R var på trav o hockey! C hos kompis o B i Linköping!
Jag blev så sugen på Puff-pizza så det fick det bli trots att jag egentligen inte vågar öppna den själv!:)
Man hoppar ju högt! Tog mod till mig till slut! Jag kastade på rester av tacoköttfärsen, skinka, tomathack också rester från tacosbuffén, färska champinjoner o riven taco ost!
 Man kan ta det som finns i kylskåpet!
Brukar alltid göra egen pizzasallad med vitkål, men jag glömde köpa så det fick gå bra utan!
 Med pizza på tallriken körde jag ett riktigt tv-race igår kväll!
Hollywoodfruarna.. man tror inte sina ögon att de kan få göra så mot Gunillas dotter!
 Grr mår nästan illa!
Ensam mamma söker! Pinsamt!
Jag kollade på körslaget! Bagge är ju för söt!
Pluras kök! Ja det blir ju bara värre o värre!
Intressant tvkväll eller hur?!? Hehe

Nu ska jag fixa lite med tvätt o lunch!
I em ska jag till KMTI o köra Powerstep 75 min!
Det gäller att fokusera för det är ett grymt jobbigt pass!

Hörs lite senare!
Ha en skön söndag!
Kram
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar