Petra Nyman Art & Design

fredag 21 september 2012

Trevliga prickar! Chocka kroppen! Meze

 Känner ni igen de här då?
Så trevliga de var! Vilket härligt par Jan Malmsjö o Marie Göranzon (Beckpolisen)
hamnade bredvid oss i flygplanet både till o från Kreta!
Dessutom den trevligaste Steward jag någonsin stött på!
Nicklas Roos får en stor Eloge! Det går förmodligen inte bli trevligare på ett naturligt sätt!
Vi hade en rolig flygresa!

Den här restaurangen måste också få en Eloge!
Gud så god mat det var! Tur vi inte stannade mer än en vecka?!?
15 Meze åt vi, den ena godare än den andra!
Idag ska jag ta tag i livet igen!
Datorjobb på fm, gosat med hundarna, nu ska jag ta tag i tvättberget!
I eftermiddag ska jag riva av mitt spinningpass o chocka kroppen!
Jo då, jag hade allt med mig träningskläderna till Kreta, men det var alldeles för varmt!
Måste ju skylla på något! :)
Men nu är det slut på sötebrödsdagarna! Hihi
 
Ha en härlig fredag!
Hörs vi lite senare!
Nu ska jag jobba vidare!
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar