Petra Nyman Art & Design

lördag 29 september 2012

3 månader! Tillbaka till Brottsplatsen! 80 km i timmen!

Äntligen har 3 månader gått! En nöjd man jag har just nu!:)
R fick tillbaka körkortet i fredags efter sin lilla fortkörning när han o Bella skulle till Linköping o skriva på kontraktet på lägenheten!
I fredags åkte vi till Bella! Jag har ju inte sett hennes lägenhet än!
Kolla in bilden längst ner till höger! Där var det 80 km/h, R låg kanske på 87 km/h när jag frågade honom om han tänker ligga på max 10 över nu? Det är ju alltid strängare när man nyss blivit av med körkortet! R tittade upp o bromsade in! Tror ni inte polisen står där mitt ute i skogen!
Jadu Nyman det var inga mil ifrån att du åkte dit igen!
Men jag förstår faktiskt inte varför polisen står mitt ute i skogen o tar fartkontroller?!?
En solig dag på raksträcka!
Är det inte bättre de står vid en skola eller så istället?
Uträknade?!?
Resten av resan gick i snitt 80 km i timmen!
:)
Då kan man äta mosbricka också! Hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar