Petra Nyman Art & Design

tisdag 11 september 2012

Hollywoodfru! Fransförlängning!

 Idag har jag fyllt på mina Hollywoodfransar igen! Hihi Det är jag o Hollywoodfrun Isabel?!?
Ja, jag älskar verkligen att slippa kladda med mascara!
 Nu har jag skickat upp männen i mitt liv R o Claes på övervåningen för att se på fotboll!
 Själv sitter jag o kikar på ja just Hollywoodfruarna!
 

Dagens middag!
Lövbiff, klyftpotatis, sparris, Icabea o sallad!
Fast food!
 
Annars har dagen gått i ett, telofon, dator, jobb, sms, mail, skjutsa o hämta till o från fotbollsträning, handla, laga mat, tvätta!
 
Som de flesta andra dagar!
 
Sen har jag börjat packa sommarkläder!
:)
Ska inte stå vid spisen på snart en vecka!
Har inte fattat än!
Nu är pausen slut på Hollywoodfruarna måste kolla igen! Hihi
 
Kram bästa!
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar