Petra Nyman Art & Design

tisdag 12 december 2017

Två mörka ögon och leendet du gav mig! Så mycket bättre! Inredningsblogg!

Två mörka ögon och leendet du gav mig <3 Hur bra är inte Sabina Dumbas tolkning i "Så mycket bättre" av Sven-Ingvars klassikern!


Tavlan som är en originalmålning finns till salu HÄR!

Så vill du också ha två mörka ögon hos dig o har några tusenlappar över så........ köp den vet ja!

Fast jag tycker faktiskt den sitter fint där den hänger också!
Min inropade häst hamnade här;)
Hästar som inredning är typ det finaste jag vet! Vilka vackra djur det är!
När det kommer till inredning ska man tänka
högt- lågt
runt-fyrkantigt
ljust-mörkt
olika material
möblera mitt i rummet
Yes jag läser Jannikes Feng shui blogg HÄR

Enligt henne skulle jag nog köpa en grön växt också?!
Försökte fota så ni ser att kanten är bred o målad men det gick sådär! ;)
Tittade ni på hjältegalan igår kväll? Det gick åt två toarullar till gråt o snytpapper hos mig <3
Vilka fantastiska hjältar det finns alltså!
Tårarna trillade redan till första inslaget!
Gillar vårt barskåp som vi beställde som är som en koffert också
Stjärnan som matchar
........eldkloten till lampor!

Nej nu ska jag börja förbereda middagen här!
Det här duger inte!
Claes o Josefin kommer hit på middag ikväll <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar