Petra Nyman Art & Design

onsdag 6 december 2017

Advent! Bio! Pinchos! Paket!! Auktionsinrop!

Vet inte när jag var på Bio senast? Vi frågade sonen o Josefin om de ville följa med, först äta lite på Pinchos o sen gå på bio på Solsidan.

Sjukt vad fort färgen i ansiktet försvinner när man varit utomlands! Men på bena är den kvar de som man inte visar på vintern! Typiskt va!



Vi var så hungriga! Älskar massor av plockmat!

Far o son!

Finaste Josefin! <3
Tänk att de snart åker så långt bort ända till Florida! Orlando, Fort Lauderdale, Miami Beach o Key West för att fira jul.
Jag börjar få resfeber! Hihi

Karlstad en tisdagkväll!

<3 <3

Solsidan var faktiskt helt ok! En blandning av både skratt o allvar!
Helt klart sevärd tycker jag! 1 timme o 47 min gick fort!
Godis, dricka o obligatoriska  popcorn så vi var helt proppmätta när vi kom hem!
Titta vilken fin rumsgran jag köpte på Plantagen för 99:- samt en batteridriven ljusslinga för 59:-
(fick idén när jag var hos Linnea o fixade fransarna)
Jodå första ljuset är tänt även här! Eller rättare sagt tre ljus för jag har tre olika adventsljusstakar;)
Krukorna är från Kalenius
Här är den andra ljusstaken  från Lagerhaus

Vita rosor men vill ha några röda bärkvistar i också!  Vasen är från Mio möbler



Annars hämtade jag ut paket igår!

My new red shoes från Feet First satt som ett smäck!

Så nu kan julfesterna börja! <3
349:- var ju ett pangpris dessutom!


Ropade även in en häst spontant på Hammarö auktionsverk som jag hämtade igår.
Perfekt då Hammarö auktionsverk ligger 500 meter hemifrån oss!

Fick dock lite panik då jag tittade på bilden o trodde den hade en snopp men som tur var det bara mitt finger haaha

Pancakeslunch är aldrig fel! Lika goda som de på Mauritius!

Hur har ni det i julstöket?

Jag är på strålande humör! Njuter av varje sekund! Det allra bästa med att ha varit utomlands är att man verkligen uppskattar allt när man kommer hem!
 Bara jag får komma igång med träningen också så är allt på topp!

Ha en fin lillördag!

<3



Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar