Petra Nyman Art & Design

lördag 30 april 2016

Bad! Italiano restaurang!

Igår åt vi lunch på vår favoritrestaurang Bruxelles vi har alltid bara äta middag där annars. Det är iof samma meny men kanske inte direkt oxfilé man väljer en varm dag till lunch.
Utan jag tog deras underbara getostostsallad som var helt magisk god!
Vi välkomnades som vanligt av härliga David som är ägare av restaurangen, lika trevlig som vanligt! ;)

God mat, härliga vänner vad kan man mer önska sig!? Ja det kanske var i varmaste laget då solen låg på! ;))
Vi träffade Lisas föräldrar som också tänkte äta lunch här, det är ett väldigt populärt ställe.


Ikväll är det Grand Finale o självklart har vi bokat bord här på Bruxelles!!! ;)

Efter lunchen var det beachen som gällde igen. Det börjar bli riktigt varmt fram på eftermiddagen.

Tom så varmt att vi tog ett bad! Trot eller ej men bildbevis finnes!

Check! 18 grader kanske?!
Sist i o först upp men ändå jag badade!!!!
Efter badet tog jag en ryggmassage på stranden vilket jag inte heller brukar göra så jag var verkligen utanför comfortzone den här dagen hihi..
På väg hem till Casa Nyman!
Där blev det bubbelpoolen.
O målning av tånaglarna! ;))
R o T poppar loss med musikquiz.
Njöt på altanen en stund medan alla gjorde sig iordning.
Ännu ett nytt vackert print från Lise Sandahl <3
Njuter!
Sen kom våra vänner Peder o Irene hit på lite bubbel innan vi gick upp på byn igen för kvällens middag. Vi hade hört talats om en bra Italiensk restaurang som vi tänkte leta upp!

Jag o <3




Maria Bonita var restaurangen vi hade tänkt oss men när det var kö utanför orkade vi inte vänta utan vi strosade vidare för att hitta ett annat ställe att äta på.

Vi hamnade på en restaurang Gusto Italiano som låg efter gatan, det tog lite tid att få in maten men när den väl kom var det supergott. Jag o R delade på en pizza! Men jag smakade även på Pastan som var superb.
Alla blev nöjda o glada trots att vi var lite skeptiska till en början!:)
Ännu en härlig dag till ända!

Vi gick vidare till El Fuego för grabbarna ville kolla fotboll.

Ha det gott! Det har vi!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar