Petra Nyman Art & Design

måndag 4 april 2016

Press on nails! Inväntar middagen!

I helgen när vi tod en sväng på stan i Örebro hittade jag de här lösnaglarna som typ är självhäftande, så himla kul om man vill vara fin men inte har lust att göra naglar på salong.

Här är vattenflaskan påfylld o vi är påväg till min lunchspinning idag på KMTI  med partynaglar :P
Jag kostade på mig två askar då de kostade 69:- per kartong med 24 naglar i varje.
Det är ingen klisterflaska med en massa kladd utan man bara pressar på nageln så är det typ ett självhäftande klister.
Inte jätte praktiskt med långa naglar men kul om man ska vara extra fin någon dag! ;)

Jag gillade den matta färgen......de svarta är inte blanka utan väldigt matta.
Vet inte om det framgår av bilden riktigt?!

Nu sitter jag här o väntar på Linas matkasse som inte dykt upp än!

Förra gången gick det ju sådär!!!!! HAHA Ni kan läsa det inlägget

HÄR!  hihi 

Håller tummarna för att det blir middag ikväll ändå!

Fortsättning följer! ;))

Tänkte titta på Sofias Änglar kl 20:00.

Ha en fin kväll vänner!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar