Petra Nyman Art & Design

söndag 10 april 2016

Första dagen på Tabataboostresan i Marbella!

Gårdagen var helt magisk från början till slut! Hela fyra stycken träningspass hann vi med under dagen, så gissa om kroppen är lite mör idag (läs söndag)


Vi hann med lite poolhäng o relaxing mellan alla pass ändå! Återhämtning med kaffe i solen efter lunchen.
Varje morgon har underbara Linda fixat smoothies åt oss, så lyxigt när man kommer hem från yogan o de står uppradade med en massa nyttigheter (här apelsin, lime, citron o lite banan) yummie.

Jag gör aldrig smoothie hemma själv så jag njuter av varje droppe här! Hehe
Efter yoga, smoothie o frukost (kaffe) var det dags för första passet nere på stranden. Vädret var himmelsk nästan så man blir religiös hihi.
Jag o min vapendragare Lisa! <3 Hatkärlek <3 hihi

Tänk att få köra Tabata i den här miljön!
Lisa ger oss instruktioner inför kommande Tabata Intervaller.
Bara efter uppvärmingen var man helt slut sen kan ni tänka er  5 tabatablock senare då var man som en urvriden disktrasa haha.
Men ack så härlig känsla efteråt!

Jag o min ungdomsvän Jeanette (vi har serverat på Nobelfesten ihop en gång i tiden) var väldigt nöjda när det var klart kan jag säga! ;))

En helt magisk dag! Inte ett moln o helt vindstilla.
Det här trädet har vi precis utanför vår ballkong!


Lunchen som Gigi o Carl fixat när man kommer tillbaka smakar obeskrivligt gott!


Efteråt gick vi ner till poolen med kaffekoppen o en bit choklad innan det var dags för nästa pass nämligen löpträningen! Huga när mina ben redan värker!
Men lite återhämtning först så taggar vi om igen!
Jag hade på mig min nya från Lise Sandahl som jag fick så mycket beröm för!
Tur att man börjar dagen med fantastisk energiboost så man orkar dagen!

Nej nu måste jag sluta! Resten av dagen kommer i nästa blogginlägg!

Idag ska vi på hikeing i bergen!

Pöss så länge!

På återseende!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar