Petra Nyman Art & Design

måndag 11 april 2016

Hiking i Bergen La Conchha

Hej från Marbella! Hikingturen igår gick bra!!!!
Jag hade mardrömmar natten innan förmodligen med tanka på min skräckupplevelse i bergen förra året?!? Läs  så jag hade nästan tänkt att stanna hemma på hotellet när de andra åkte. 
Förra året hade jag ju min värsta upplevelse här i Bergen en riktig dödsångest faktiskt 

Läs HÄR!
Check på den för den här gången! ;)
Vi började dagen med lite sovmorgon (07:30) o morgonsmoothie som Linda fixat
Avocado, lime, citron, ingefära o äpple så underbart gott!
Vi blev hämtade med buss på hotellet vid 9:30 tiden.
 Kolla vilka smala vägar bussen åkte på! O sååå brant!!!......


Himlen var blå! Vi åkte ca 20 min innan vi var framme
Vackert!
Dennis hade lovat att ej ta oss ut på de smala stigarna nära branten utan lite bredare "tryggare" vägar haha.

När vi kom fram hit till utsiktsplatsen hade Dennis med lunch som vi åt med god aptit.
Häftig utsikt härifrån!

Pantertanter i likadana tights! ;)))

Jag o underbara Gigi! <3 som är en av anordnarna till Tabata Boost Trip resorna.
Gigi o min "Bodyguard" Dennis! Hihi
Fin Linda ( en av anordnarna till Tabata Boost Trip) o PT Lisa. Varför inte köra "stolen mot väggen" när man har lite tid över lixom?!??! ;)

Underbara Carl o jag! Men han konstaterade att detta var ingenting för honom! Hihi
Efter lunchen vandrade vi tillbaka o plötsligt kom dimman som från ingenstans!
Lisa o Carl! <3
Det är så frisk luft in the Woods!

Tjoho! Framme vid bussen igen! Vilka helt magiska träd i blom förresten!


Igår kväll gjorde vi Yogaposer i solnedgången, när vi kom hem hade Gigi o Carl fixat godaste middagen igen! Så himmelskt gott!
Hela gänget hade en fantastisk kväll på balkongen med många skratt o en del tårar av berättelser som berörde.

Ha en fin kväll! Nästa inlägg kommer efter passet jag ska iväg på om 5 min! ;)

Kram så länge!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar