Petra Nyman Art & Design

fredag 22 april 2016

Löpträning i Marbella! Tabata Boost Trip!

Itte nått för määäg!!!! Som Carl skulle ha sagt! Hihi... <3

Så kom jag av mig med bloggandet igen! Gillar egentligen inte att skriva i efterhand men det är ändå kul att ha kvar dessa bilder o känslan som vi hade för den var helt underbar!

Dagens tredje pass var löpträning o löpteknik. Ni vet ju vad jag tycker om att springa! INTE!!!
Men Lisas upplägg med intervaller var faktiskt kul o tiden gick förvånansvärt fort, det måste ju vara ett framsteg ändå!? Har inte bestämt mig om jag ska följa med till NYC med

Springa längs havet känns ju ändå rätt ok! Fast näsan rinner o sanden suger i bena?!?
Fokus framåt!

Oj en kamera! Bäst att visa sig från sin bästa sida! På med bloggleendet! Hehe....
Den här bilden tog jag när vi gick hem från morgonyogan, så lugnt o fridfullt medelåldern är rätt hög på anläggningen o inte många svenskar.
Vi fick även i år fina goodiebags bla de här glasögonen från Bliz som jag älskar. Det känns nästan inte som att man har några glasögon på sig!
Varför är det bara Lisa som ser glad ut?!? ;D!
Det bästa är iallafall när träningen är klar o man får komma hem till fantastisk mat. Gigi o Carl är det mest som huserar i köket! Hur mycket gott som helst i salladerna.
Yes bara ett pass återstår för dagen! Ett cirkelpass i gymet! Men stretchen gör vi i solen!
Vi blir stylade o fotade en varsin dag också! Jag har ju inte visat hur min dag var än! Det kommer! :)

Kram o njut av solen o att det är fredag!

Min fina morfar fyller 94 år idag!

<3 

Tyvärr har han hamnat på sjukhuset för några dar sedan då han fått en liten stroke. Nu måste han krya på sig snabbt.

HIPP HIPP HURRA FÖR MORFAR IDAG! Vi älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar