Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 januari 2016

Veterinärbesök! Victoria Secret tröstshopping! Renovering!

Jag har gått här hemma o trampat runt med kaffemuggen o telefonen i handen!
Fick dock snapchat från R med jämna mellanrum som var hos veterinären med Bonsan!
Hon hoppade helt plötsligt på tre ben igår så vi fick en tid 9:30 idag.
Det var tydligen dubbelbokat också så de fick vänta en stund.
Lilla pluttis så ont det gör i mattehjärtat!
<3
Röntgen visade att knäskålen åkte ur led hela tiden så en operation måste till samt en lång rehabtid efter det! Nu går hon på smärtstillande i väntan på operation som inte är förrän nästa fredag. Vi ska försöka hålla henne så lugn som det nånsin går. Hon som är som en liten virvelvind men just nu sover hon efter sprutan hon fick idag.

Det är tur att det finns veterinärer ändå! 
Min morbror fortsätter jobba på i "biblioteket"  Nu är det snart dags att börja måla efter att han gjort lite snickeriarbete och spackling.
Det ska bli så kul att se det färdiga resultatet! ;)


 Jag har tröstshopat lite när jag gått här o väntat o oroat mig! Jag älskar Victoria Secrets "myskläder" hihi plus att jag behövde en ny sportbh.
Jag hittade den 

Pantsen hittar ni



Nu ska jag försöka göra lite nytta! ;)

Vet inte vad det blir för middag ikväll?
 Längtar tills jag får Linas Matkasse som jag beställt, jag har aldrig testat matkasse tidigare så det ska bli spännande!


På återseende!

<3

Kramar Petra

1 kommentar: