Petra Nyman Art & Design

lördag 30 januari 2016

Min kudde i nytt hem! PMS-podden! "#SuperCleanEating"!

Hej på er!

Blir så glad när jag får bilder på mina "kuddars" nya hem! <3 Alltid lika kul att se vart de hamnar!
Kuddar är en så rolig inredningsdetalj för de kan man byta ofta o hela rummet får en ny karaktär!
Byta efter årstider eller humör! Satsa på en ny kudde helt enkelt!

Kan beställas i min WEBBUTIK <3

En liten plutta som bor här! <3

Dagens matdagbok är registrerad! Hehe....

Lisa min vän sen länge o även kör alla pass på Tabataresan till Marbella kom som utlovat med årets första semla för min del o Lisas andra?!?
Trodde hon skulle komma med träningskläder o köra Tabata ettag som hon gjorde dagen innan hos Gigi...... ;D!

Hur gott var inte det! Jag är ingen stor fan av sötsaker förutom när jag har pms! Då kan jag sluka allt som kommer i min väg.

 Jag fick förresten en kommentar ifrån PMS-podden idag!

 Haha jag var tvungen att lyssna på ett avsnitt. Ja det konstaterades bla att det bara är 3 PMS-gånger kvar innan det är vår?!? Haha vilket glädjande o upplyftande besked?!? 

Kommer bli en till i år men då ska jag göra som Julia o hennes kompisar dricka champagne till semlan! Ska det va ska det va ordentligt! Det har aldrig testats förut! Hihi

Så mysigt att du kom förbi Lisa! Tusen tack för semlan!
Så grymt tråkigt väder så lite inomhusmys skadade verkligen inte!

 ( R är i Sälen där är också blåsigt, blött o snöblandat regn)
Tur det finns afterski??? :)
Flera som frågade på mitt spinningpass i em hur det går med Bonnie?
Det går ingen nöd på henne kan jag säga, hon är precis sig lik! Har busat runt som en virvelvind så här slocknade hon precis några minuter! Konstigt så oberörd hon varit idag men hon har ju röntgats o det är ju fel på knät?!? Känns konstigt att göra en operation nästa fredag när hon är precis som vanligt?!?

Ska man vänta eller är det lika bra att få det gjort?!?
Hade ett sånt härligt gäng på spinningen idag! Många som jag kände! Det ger en sån härlig fredagsfeeling nästan som att vara på AW bara att gå på fredagspinningen ;)
 Tyvärr fick en man gå därifrån som hade glömt sina spinningskor hemma. Shit happens!
Tror aldrig det hänt mig förut, men R har lyckats glömma spinningskorna hemma vet jag en gång!
(eller om det var med flit?!?) ;)

Blev så glad när ännu ett känt ansikte från KMTI som var med på passet sa att hon skulle o äta min kycklingcurry med avokado till fredagsmiddag!
Receptet hittar ni

HÄR!
Blir alltid lika förvånad att det är någon som läser min blogg o att mina recept uppskattas!
Då vill jag nog aldrig sluta att blogga?! 


Från spinningpasset åkte jag direkt till Ica (oduschad o handlade till kvällens middag som Claes beställt) Han passar på då han tror att det blir knapert på middagsbordet till veckan då jag beställt Linas Matkasse?!? Hahaha

Han tränade sent så han o Josefin kom inte hit förrän vid 21- tiden.
Imorgon har de träningsmatch mot Degerfors. Claes som har jobbat på förskolan hela veckan är lite dagissnorig tyvärr men det är väl bara att räkna med. Nu börjar Vabruari helt enkelt!
Bella har också haft en släng av ont i halsen o förkylning i veckan.
Slökollade lite på Fångarna på fortet o Skavlan.
 Elsa min lilla goding ligger så nära, nära hela tiden! Hon trycker sig intill.

Godnatt kram!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar