Petra Nyman Art & Design

måndag 30 november 2015

Adventshelgen! Helgens middagstips!

Första adventshelgen har gått i träningens tecken! ;) Jag måste erkänna att jag tyckte det var lite jobbigt att det slumpade sig så att jag hade pass fredag, lördag och igår Söndag men i efterhand är jag så nöjd o tacksam för det är ju fantastiskt skönt att få gå och träna o bli av med lite stress inför denna julhets som lätt kan infinna sig, det räcker att  man kollar Insta så får man panik på alla tomtar o julgranar som redan hittat in hos så många.  Mitt bästa tips gå o träna så kommer all stress rinna av!
<3 Hoho

Det var så kul att det var flera instruktörer som kom på spinningpasset i lördags också!
Jag trodde jag skulle bli helt ensam på passet ettag men vi blev ett gäng till slut ändå!

De som inte var o tränade höll förmodligen till på RUSTA där Ylva stack in huvudet innan passet o berättade att det var en kö så lång som ringlade sig mellan hyllorna! Haha......... tack men NEJ tack.

Då kör jag hellre spinning än att trängas på RUSTA! Haha
<3

Vi fick ett härlig, svettigt spinningpass tillsammans!
Vill ni ha ett gott middagstips som jag gjorde i lördags?
En supergod pastakycklinggratäng!
 Googlade mitt egna recept som ni hittar 

Mums vad gott det blev!
Claes har varit o spelat Futsalturnering i helgen o Carstad United fick styrk i finalen med 2-1 det var synd men Claes fick pris för turneringens skyttekung! ;) En snygg Dahlinskjorta som var för stor, den passade R! (Paybacktime) Hihi  o en mössa o en chokladkartong. Tyvärr mumsade Wilma i sig det som var kvar av första lagret igår kväll då jag glömde ta bort kartongen från soffbordet så jag googlade i panik igår men som tur har det gått bra. Det är inte lika farligt med ljus choklad som mörk.
Så skönt att komma ut i friska luften även om vi höll på att blåsa bort!
Bonnie skulle jaga vartenda löv som blåste!
Black and White ligger steget efter! ;)
Så nöjd efter 75 min Powerstep!

Jag la in en hel del intervaller så jag tror alla var härligt trötta när vi var klara!

Nu ska jag sätta fart!

Vi har även hunnit adventspynta, jag ska visa er i nästa inlägg!


<3

Ha en bra start på veckan!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar