Petra Nyman Art & Design

lördag 7 november 2015

Svart bälte i shopping! Personal shopping på La Canada! Filmklipp! Egen kock!

Vi började morgonen med Yoga, morgondrink o frukost innan vi åkte iväg på shoppingtur.

Svart bälte i shopping?! Hehe
Nej det var bara två kassar som var mina! Gigi är helt otroligt duktig på att plocka fram kläder som man aldrig skulle komma på att köpa själv? Jag får en ny stil varje gång hon är i farten hihi
Kolla in filmen Linda gjorde, de vida byxorna jag har i slutet på filmen var verkligen så härliga.
Kan användas både till fest o myskvällar?! ;)
Jag har fått tag på så mycket fint från Zara. Det är inte  riktigt samma utbud här som hemma i Sverige.

Julskyltningen är på G även här! 
Granen står så grön o grann i stugan! :)
När vi kom hem tog vi lite cava i gröngräset utanför lägenheten.
Nöjda brudar över dagens investeringar!
Linda tog ett foto på solnedgången helt utan filter, helt magiskt vackert.

Vi väntade in Dennis som skulle laga 5-rätters middag åt oss.

 Nej det här är inte Dennis utan Carl! ;) Vår lilla "entertainer" här! ;)
Dennis hade dessutom en servitris med sig som serverade oss hela kvällen så Gigi fick lite ledigt ;) Annars är det hon som servat oss med fantastisk mat under veckan.

 Jag, Anette o Carl.
 Vi fick en massa smårätter serverade.


 Anka till varmrätt.
 Hur gott som helst!
 Susanne o Malin o Kattis på hörnet.
Mirka, Yvonne o Linda
Min älskade rumskamrat Lisa hade köpt en present till mig på marknaden som hon tyckte jag behövde?!?

En plyschpyjamas! Vem har inte drömt om en sådan lixom???

Är det personal shopping dag så är det! Haha

Tror den kommer komma till användning i kalla Sverige till R:s stora förtjusning!;)

Vi fick ett gott skratt under middagen ändå!

<3

Kram på er!

/Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar