Petra Nyman Art & Design

söndag 22 november 2015

Avklädd på invigningen av Nya Cut in Kitchen hade jag inte räknat med!


I fredags efter mitt spinningpass på KMTI skyndade jag mig hem slängde mig i duschen för att sedan åka (fick skjuts av R) till Gigi denna underbara kvinna som är så duktig på att peppa alla kvinnor på hennes invigning av Nya Cut in Kitchen på Herrgårdsgatan 10 här i Karlstad. Vilket otrolig fin salong, så mysigt man känner sig verkligen som hemma. Jag träffade så många härliga människor. Jag träffade bla flera stycken från Tabataresan så himla kul att ses igen.
Men trodde verkligen jag skulle få träffa Carl så det var en besvikelse ;(

Det är jag o Tove i grön topp som har våra tavlor hängandes  här. JA de är till salu.
 Kom in kika på våra verk och en underbar salong vet ja
 <3
Wildest Dream målningar ! Och gör det själv hörna!
<3


Anette hade med sig mina produkter jag beställde som jag testade när vi var i Marbella.
 Ett Aloe vera hudvårdskit till min känsliga hud. Jag ska berätta mer om det senare men det kändes så bra när jag gjorde hela behandlingen i Marbella :)
Tom hårblåsen matchar mina målningar!
Palmen fortsätter in i tavlan! ;)
Vi som var med på träningsresan hade köpt blommor till alla som varit med o anordnat o fått oss att må som små drottningar!
Min underbara vän Linda med söt dotter Isa!
<3

Linda Gigi o Isa!
Här ska vi kolla in filmklippet Linda gjort! Lika bra som alltid!
Hittade det inte men finns på min FB!
Jag kom ju sent så jag blev hämtad typ nästan sist!? R hämtade mig så vi hade en lugn hemmakväll med Idol!Var så träningstrött o trött även från gårdagen så jag kände det räckte med lite bubbel här! ;)

Jag har redan sålt flera av glasunderläggen.... så kul!

Ett julklappstips "en liten konstsamling" i en liten ask!

350:- en kartong med 6 glasunderlägg

<3



Så många nya mycket trevliga bekantskaper där jag även fått lite vägledning med mitt skapande hur jag ska nå ut med det. Han har även varit med o sponsrat tabataresan. 

Konstnärer vill bara skapa inte sälja!  Hihi Sälja mig själv är lika jobbigt varje gång så jag är glad för all pepp jag kan få! ;)


Två nya bekantskaper på varsin sida om Gigi! Bla en super gullig tjej  Johanna Sjöö som skriver för Vf o Finest.se

Hon bloggar HÄR! 

Och min nya PR man! ;)


R kom för att hämta mig!Han fick även agera fotograf! Minst 3 ( som jag lärt honom ta ifall någon blundar) som ni kommer förstå om ni ser dessa bilder???? 
Ser riktigt träningstrött i ansiktet! Är dessutom allergisk mot något? Hoppas det inte är fransarna för det är det bästa jag börjat med?!? Ska fylla på hos bästa Linnea imorgon!


Härligt gäng!

Lisa Gige Johanna o Malin!
Jag har aldrig fått mer kredit för min outfit än denna dag ;))! 
Min jacka som Gigi hjälpt mig hitta! Jag hade aldrig hittat den själv från Zara i Marbella!

 Det var någon som ville ta en bild på för att den var så fin!

Mina rosa pjux var också ett hett byte! ;)

House of  Lola som min grymma kollega på KMTI säljer,

 Det var slut i den färgen när jag checkade med Frida  men kanske kommer  de in till våren igen! De är dessutom väldigt sköna!

Jag som kom direkt från KMTI stressad, snabbduschat, orkade inte leta strumpor hade ju inte räknat med att någon som blev helt såld på mina rosa stövlar från House of Lola  och ville prova mina med rätt stl dessutom 38 (fick nästan inte tillbaka dom ) fick stå med fula fötter utan strumpor! Hjälp vad man måste vara förberedd när man ska gå på ivvigning av ny salong!

Det hade jag inte räknat med"

Ni kommer höra av oss igen! :)


Godnatt!


Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar