Petra Nyman Art & Design

söndag 22 november 2015

Inbjudan till Autowåx! Fantastisk catering! Premiärvisning nya BMW 730! Hugos Herr!

Festligheterna började redan i torsdags då vi var bjudna till Autowåx för lite mingel, och premiärvisning av den fränaste bilen jag har skådat! Då är jag inte ens speciellt bilintresserad, eller rättare sagt INTE ALLS bilintresserad. Vill bara att det ska finnas stjärtvärme o att den är fulltankad med rätt soppa! Hehe Men tänk den här kunde parkera själv utan att någon satt i bilen! Hur bra är inte det! Så darling! Jag önskar mig FRED PÅ JORDEN och den här bilen i julklapp! ;)



En gammal vän Mattias som bla har Hugos Herr i Karlstad var också på plats för att visa deras snygga kläder från bla Morris
Min man bukar alltid bli ekiperad där. Trevliga, duktiga o väldigt snygga kläder.
En av medlemmarna i  Da Buzz underhöll
Lite bubbel på en torsdag är ju aldrig fel! 
(Lisa o jag har dessutom kommit fram till att vi är lite mer snabbtänkta med lite Cava i kroppen) ;D
Han lärde mig allt om bildesign! Nu kan jag allt om nya BMW 730 ;)))
Givetvis har den en champagnekyl!

Ett ljus som når 600 meter är ju inte fy skam! 
En fantastisk bil på alla sätt men nu måste jag verkligen göra reklam för Wallinders här i Karlstad som stod för alla små mingelrätter. Det var de godaste snittarna jag smakat med fantastiska råvaror o smakkombinationer.
Vilka proffs! 
En helt ny typ av catering o inte alls någon smörgåstårta eller grillbricka som man förknippar Ica med. 
Man blir så glad när man hittar nya fantastiska ställen i stan.
Ännu en säljare ifrån Hugos Herr som brukar hjälpa R med outfiten.
Här har ni Magnus vår vän o tillika ägare av Autowåx i Karlstad o R!
För den bilintresserade kan jag meddela att bilen gick lös på ca 1,2 mille! ;)
Jag visste det! Matcho (Mattias) lyckades sälja en kavaj till R! O några skjortor o ett par jeans! ;)

Var ju bara tvungen att provsitta denna fantastiska bil.

Jag som alltid har sådan beslutsångest! Hur skulle jag kunna välja bland allt detta lixom??? Skulle väl alltid komma försent?!? Hihi
Man kunde även få olika dofter i bilen! Panoramafönster med stjärnhimmel samt träningsprogram för de i baksätet! Bara det!!!!

Snurrade man på fingret i luften kunde musiken sänkas eller höjas pga vilket håll man snurrade åt!

Jag blev imponerad av väldigt mycket den här kvällen som jag inte hade den blekaste aning om innan!

<3

Ganska kul med bilvisning faktiskt!

Tusen tack Magnus o Maria för en fantastiskt trevlig mingelkväll på Autowåx i Karlstad!

<3

I fredags var jag på ännu en premiärinvigning av Cut in Kitchen!

Igår vaknade jag med halsont o det håller tyvärr i sig idag också!

Egentligen skulle jag ha varit på en fest igår också men som sagt det var tydligen inte meningen!

<3

Ha en fin dag!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar