Petra Nyman Art & Design

onsdag 18 november 2015

Madonna! Grand Hotell! Restaurang! SPA!

Vet inte varför jag inte gjort det här blogginlägget tidigare för det var ju i lördags det hände??! Men orkar inte skriva att allt är så fantastiskt, underbart o trevligt hela tiden fast det är just precis så det är!

Det är ju så alla skulle ha det men jag tyngs av alla orättvisor här i världen!

Känner mig lite novemberblek helt enkelt som så många gör nu!

Lite låg o lätt till gråt! Det händer så mycket hemskt i världen så jag blir mörkrädd!

Här är jag så glad över att ha fått tillbaka min iPhone jag glömde på tåget! Men ah värsta mardrömmen att glömma sin telefon någonstans o inte veta vem som snokar i den???


Usch! =)





Grand Hotel! Is the shit! Vilken service när de hämtar min borttappade tmobilelefon på centralstation när vi var mitt i en middag innan Madonnakonserten! STORT! Tusen tack! <3



Kunde inte bestämma mig så det blev tre byten under en o samma kväll!?!?

INTE normalt när jag till vardags går i morgonrock typ hela dagen? Eller möjligtvis träningskläder! Haha


Till middagen blev det klänning! ;)

Fördrink på hotellet!

Vi gick vänster vänster vänster ELLER höger höger höger höger från GRAND HOTEL för att hitta restaurangen (funkade med båda) som jag glömt namnet på?!
Fullsatt var det ändå! Vi fick bord exakt mellan 16:30-18:00!
Inte lätt att få bord när det är både fotboll o Madonna in town!



Maten var så god!





Trevligt o sååå gott!
Två outfits från Gigi! Cutinkitchen! 

Vår stylist o arrangör från Tabataboostrippen i Marbella!


Hon inviger nya lokaler på fredag så där kan ni se mina målningar live!


<3


Får bli nya bilder för inga färger syns!

Tele 2 Arena har fina färger! Min man som frontfigur! <3


All kärlek! Varför inte en selfie med några Madonnafan i toalettkön
?!? =D
Pulsen
Stämningen
Så nära!
Basen i hela kroppen! Ja vi stod nog inte på de rätta platserna! 
Jäklar vad det brummade i hela kroppen!
Pga basen hörde man inte ens vilken låt det var ibland???
Men inget som stod i några tidningar så det var säkert ok på andra platser!
Jag står så nära så jag kan se att hon INTE har en endaste cellutllit!
<3

Hennes tal! <3 Inte ett öga torrt! 
<3


57 år!
Frukost på Grand Hotel!
Färskpressad juice!

Färska blommor!
<3
Deras spa är så underbart! 

Kan man ha en dagen efter bättre dag!?
<3

Jag mådde som en prinsessa!


Bilderna får tala för sig själva!





<3

Kram o godnatt eller godmorgon!


<3

/Petra









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar