Petra Nyman Art & Design

tisdag 3 november 2015

Vi är framme i Marbella! Första dagen på tabataboost trip!

Jag packade sista timmen innan avfärd (haha jag vet jag är hopplös) som var 14:15 från Karlstad busstation till Gardemoen. Tyvärr var flyget hela två timmar försenat så vi var inte framme Malagar förrän efter kl 01:00 på natten. De fleste åkte buss direkt till hotellet men då en resväska försvunnit för en av oss drog det ut på tiden ytterligare. Dessutom skulle några av oss få ut en hyrbil mitt i natten (vilket inte är att rekommendera då de stod i kö i över tre timmar) ...........vi var i säng 05:00 så vi fick hoppa över första yogapasset på morgonen som vi avslutade med igår kväll istället.

Mysfrukost!<3
Här bor Lisa o jag! Det är tre sovrum i varje lägenhet. Linda Gigi, Karl o Mirka från familjen annorlunda. Egentligen skulle Madeleine Ilmrud från familjen annorlunda också varit med men hon blev sjuk för andra året i rad så tråkigt för henne för här har vi verkligen så härligt.
Vårt sovrum. Jag skrattade ihjäl mig när Lisa dök upp efter att ha stått i uthyrningskön i över tre timmar...... o sa 
-Ska vi ha samma täcke nu också! Det kan jag inte ens ha med Magnus! Haha men det gick bra för det var extra stort.
En massa frukter o godsaker till morgondrinkarna som Linda fixar åt oss! Så lyxigt! Ni ska får receptet på alla goda drinkar sen. ;)

Utsikt från vår balkong! Vädret var över förväntat igår för det stod att det skulle regna hela dagen på yr typ.
Här är vi påväg ner på stranden för första tabatapasset som började kl 11:00 alla var lite mosiga pga lite för lite nattsömn.


Lisa instruerar tabataövningen. Sen körde vi järnet kan jag lova!
Tillbaka från passet luktade det ljuvligt i köket återigen som Gigi o Karl fixat åt oss( Karl är Gigis assistent en störtskön 19-åring som bla är med henne på sin salong. Vi hann med lite sol vid poolen också innan det var dags för löpskola, jösses säger jag vi började med grym backträning.
Friskt vågat hälften vunnit!
Som tur var körde vi ett härligt yogapass som avslutning på träningsdagen. Så underbart att får stretcha ut kroppen.

En underbar middag på balkongen o sen somnade vi nog ALLA gott!

Nu har vi precis druckit morgondrink o kaffe!

Idag är det Hikeing på schemat!

Med lunch with a view!

På återseende!

Vill ni se mer kan ni följa Mirkas blogg HÄR!

Och Gigis blogg  HÄR!

<3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar