Petra Nyman Art & Design

fredag 31 juli 2015

Dog visit i Nerja!

Vi fick trevligt besök av R:s gamla kompanjon BA som av en slump dundrade förbi i sin husbil, såklart var vi tvungna att ta en promenad upp på Balcon Europa o visa dom runt i fina Nerja. Har förresten fått många förfrågningar om att hyra vårt hus i Nerja redan nu o jag blev så glad när jag fick mail från en bloggläsare frånett annat Casa Nyman om en massa tips (kul att det finns två Casa Nyman i Nerja) ;D!

Så vackert här!

Så här vill jag sitta i Nerja när jag åldras! <3

 
Även om det är mycket människor är det så avslappnat, alla bara strosar runt eller sitter o njuter någonstans.
Jag har inte ätit någon glass än men det ska bli! :)

Tror ni jag blev förvånad när den här sötnosen dök upp?!? Kerstin hade en Gårdshund med sig som hette Lukas! Jag som har lite hund abstinens från mina tre där hemma! ;)

Han älskade att jaga bort katter i trädgården (det kom en) hihi
Kollar in utsikten!
Magiskt! <3
Sen var vi tvungna att ta dem till stamstället Bruxan! Ja men dessa musslor är to die for!


Jag hoppade den fantastiska oxfilén o tog min andra favorit deras Salmon Tagliatelle!
 
 
<3
 
Jag hör o ser på Snapchat att regnet fortsätter i Karlstad!
Så kul med Snapchat förresten! Där heter jag av någon anledning (Bella vet) Bonniebuus
 
<3
 
Ha en härlig dag vart ni än befinner er i världen!
 
Kram Petra


 

 
Tack för besöket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar