Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 juli 2015

I min trädgård! Laxmiddag!

Bättre sent än aldrig! Gillar ni inte blommor o planteringar så kan ni skita i det här inlägget hihi! Jag tycker det är kul att dokumentera för min egen skull om inte annat vad som planterades i år.

 Som ni ser är det en stor rabatt den är planerad så det alltid ska vara något blommande året om! Jag har ju verkligen inga gröna fingrar så vi får hjälp varje vår att rensa rabatten då jag säkert låtit ogräset vara kvar o rensat bort blommorna haha?!?
 Tror det här är en hortensia?!?

 Rosor!




 Utanför kökdentrén!
 Vid poolen!
 Den här är häftig tre färger i en!
 Ser att vi behöver rensa lite mellan stenen?!? Man blir lätt hemmablind!
 Palmerna har överlevt vintern i garaget! Även olivträden har överlevt i garaget! 

 Trodde R blivit galen igår när han tände brasan?!? Men det var tydligen bara massa skräp han eldade upp! Det är ju ändå juli så nån måtta får det vara?!? :)

Igår efter spinningen åkte vi hem o fixade middag! Det här är Bellas favorit nämligen honungsmarinerad varmrökt lax från Lillängshamnen, hjortroncremefraiche, sparris, citron o en sallad med bla granatäpple o färskpotatis!
Yummi!
 Intogs framför Lotta på Liseberg!
<3
Bellas kompisar kikade förbi! Det gäller att ta vara på sista dagarna innan hon åker till New York! ;)


Vi var till mams o Jan o fikade också, så mysigt innan jag, R o Bella åkte o körde min spinning! Det var en svettig familj som åkte från KMTI!;)

Nu är det snart Tabatatime! Kom ihåg Just do it det är som bästa själavården!

<3

Grattis till kronprinsessan Victoria!

Kram på er alla!

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar