Petra Nyman Art & Design

söndag 26 juli 2015

Fullsatt på Burriana Beach!

Hej på er! Idag åt vi gofrukost (Tack Frida o gänget) på altanen sen gick vi snabbt ner till stranden (5 min)
Det är så varmt så vi kände att vi måste ligga nära havet!
Himlen är knallblå o jag njuter verkligen!
Idag är det söndag vilket är värsta dagen på stranden då förmodligen alla spanjorer är lediga o tar en sväng hit!
Hela stranden är smäckad med parasoller o alla möjliga tält som byggt upp, man kommer med stora kylbagar med mat o dryck till hela familjen.
Vi hittade en plats lite på kanten vid stranden o nära havet!

Jag skojar inte om jag har badat 30 gånger idag!

5 min mellan gångerna!

Nu har vi precis skypeat med Bella från NYC!

<3

Hemma i huset är det lugnt med alla vovvarna!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Har redan bränt mig lite idag känns det som?!?
Ändå har jag jag dränkt in mig i solcreme få öka på skyddsfaktorn imorgon helt enkelt.

Idag ska vi se om vi får bord på vårt stammis hak, Bruxells Nerja de Nerja.

Nu är kl 19:40 o det är fortfarande full fart på stranden!

Kram på er o ha en härlig söndagkväll!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar