Petra Nyman Art & Design

onsdag 29 juli 2015

En relaxing dag!

Igår hade vi en riktig baddag efter marknaden.
Havet var varmare o det blåste lite mer än det gjort tidigare dagar
Både ung som gammal har kul i vågorna! (fast lite otäckt är det ju tycker jag) hihi
<3
Jag köpte även en hatt på marknaden;) Här köper jag ett par shorts på stranden, försäljaren lämnade alla kläder för att springa iväg o hämta växel! Kanske skulle ta en runda o se om jag kunde hjälpa honom sälja några shorts hihi

Efter badet tog vi en lunch på Paradise delade på en Kycklingwrap med avocado o en bubbelvatten.
R kollar Insta ;)
Från moppen! Mot inte den här affären utan en ny mycket bra mataffär Mercadona runt hörnet.:)
Det finns allt man kan tänka sig!
Ovanligt lugnt idag men de flesta handlar väl på måndagar då det mesta är stängt på söndagar!
Vi parkerade i garaget hur smidigt som helst! Vi handlade mat som vi tänkte laga hemma igår. Grilla langostinos med aioli o en köttbit med sallad o bakpotatis.
Jag tog massor av fina bilder med riktiga kameran men sorry min dator är ju helt död o det går inte föra över bilderna på den här! Får se om jag kan lämna in min dator o få problemet löst? Det är ju så mycket roligare med riktiga bilder, men men.
  Vi hade i alla fall en supermysig kväll på altanen med massor av god mat. Vi öppnade en flaska iskallt bubbel som vi fick av Frida o gänget som bodde här innan oss. Det var så svalkande o gott då det är 30 gr varmt på altanen på kvällarna o nätterna. Vi kollade på allsången på datorn. Alcazar är grymma tycker jag. Skulle gärna se dom i höst i Stockholm.
 
Det är så skönt att bara vara utan att känna någon stress!
 
 
 
 
På återseende!
 
Ha det gott!
 
<3
 
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar