Petra Nyman Art & Design

torsdag 2 juli 2015

Checkar in på Krusenbergs Herrgård!

Sista anhalten för den här gången! Fatta vad det vimlar av fina ställen i Sverige! R säger att han o T har planerat överraskningsresa 5 år framåt hihi Gärna för mig! 

När vi kom var det lite mulet men som tur sprack det upp så vi kunde mysa på balkongen innan middagen (3 rätters igen) Puh får ta tag i träningen snart igen! Jag hade ju två veckors ofrivillig vila då jag haft ryggskott innan vi åkte!
Fint o väldigt lugnt här! 
Spetsklänning från Gina Tricot.

Ibland undrar jag om de har öppet bara för vår skull?
 Vi tog en liten rundvandring efter vi checkat in, vi bodde i en annan byggnad!
Baren med skumpa på kylning!



Det fanns även ett spa men det var stängt för tillfället!

Det fanns även en eka om man ville ut o ro!

Vi tog en fördrink på balkongen istället....... precis som solen kikade fram:)
Ett av mina shoppingfynd i Uppsala var den här klänningen för hör o häpna  endast 169:- på New Yorker.
Ett kap, dessutom jätte härlig kvalité!

Så mycket skratt med dessa <3
Vi hade köpt med lite delikatesser från lunchstället!
Ika fyndade en super härlig morgonrock på Twilfit, den finns i ljusgult också som jag är sugen på! ;)


Den gula klänningen fick också följa med. Inte lika stort kap kanske men 30% rea så den blev min för 1399:-.

Halsbandet syns inte på den här bilden men halva priset på MQ! 129:-

Nu är vi på väg in för en tre-rätters middag!

Kommer i nästa inlägg!

Pöss!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar