Petra Nyman Art & Design

måndag 27 juli 2015

Middag på vår favorit stammis kvarterskrog Bruxells Nerja de Nerja

Första kvällen vi var ut o åt middag bestämde vi oss såklart att gå till vår favoritställe!
 Vi gick iväg vid 20:30 o vi möttes av en massa människor som var på väg hem från stranden (ändå många kvar på stranden) andra på väg till kvällens restaurang besök.

Min klänning är köpt i Thailand för 75:- 

På väg!
Till Bruxells, den ser inte mycket ut för världen men oj vilken service o vilken fantastisk mat.

Många bilar parkerade överallt, de håller på att bygga ett parkeringshus som snart öppnar förhoppningsvis. Söndag o många besökare vid Burriana Beach.

Fullsatt restaurang tur att det fanns två platser till oss! <3 Vi är 7 svenska familjer som köpt hus här men den här veckan lyckades ingen vara här. men nästa vecka kommer Per o Elisabeth hit ;)

Alltså den här oxfilén med pepparsås har de aldrig misslyckats med o jag tar den nästan varje gång jag är här (o det är ett par gånger vid det här laget);)


Vi tog en liten dessert (eller rättare R tog o jag smakade)
innan vi satt på vår altan i 30 (kollade termometern) grader värme en stund innan vi gick o la oss!

<3

Nu har vi tvättat dynfodralen ( R har) till utemöblerna tur att vi har tvättmaskin för de torkar ju nästan lika fort som man hänger ut dom!

Lite blåsigare här i dag men det är faktiskt skönt igår var det för hett!

Ha en bästa start på veckan så hörs vi snart igen!

jag tänkte göra lite kortare men oftare inlägg den här resan så kika in om ni vill hänga med livet i Nerja! 

Kram o Grattis Eddie på 6-års dagen!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar