Petra Nyman Art & Design

onsdag 7 augusti 2013

Favorit i repris i Nerja!

Två nya inlägg innan stranden! ;)
 
 
Ha ha vi hamnade här igår kväll igen!
 
Här har nog tusentals bilder tagits ifrån!
Finns i många album därhemma kan jag tro?!? Eller i Iphones?!? Hihi
Underbar vy o perfekt att samtidigt få vila bena lite! Hihi
Nu är backen snart avklarad sen är det plant resten av vägen in till lilla staden!
Det tar ca 10-15 min att ta sig upp på byn!
Beroende på hur många stopp man gör?!?
Det är svårt att inte stanna för att ta lite bilder då o då när allt är så vackert här!
 
Sebastian, Albin o Claes satt hemma drack cola o spelade kort,
 men kom efter oss till restaurangen!
Vi valde samma restaurang av en slump o fick bordet bredvid varandra!
 ;)
 
 
Hm... hm... hm...! Dagen Ilandsproblem!
Vad ska vi välja på menyn idag?!?!?
 
 
Tada!!!!!
Om inte deras stenugnsbakade pizza med mozarella o salami!
Pimpad med färska champinjoner!
To die for!
;)
Jisses så god!
 
Vad duktig han var! Målade av en liten kille!
Småtjejerna är så söta i sina fina flamencoklänningar!
Igår kväll vandrade vi hem runt halvett tiden!
Det är alltså hur mycket folk som helst ute o strosar, shoppar, äter glass!
Sitter vid någon bar, restaurang eller café!
Alla är ute småbarn, hundar, gamlingar! You name it?!
Det är en underbar temperatur i luften!
Alla bara myser!
Klockan är 24:30 på natten en vanlig tisdag!
;)
 
Ser ut som ännu en dag i Nerja med strålande sol! ;)
Tvätten torkar på nolltid!
 
Nu stranden!
Om fem min plaskar jag omkring i Medelhavet!
 
Tjao på en stund! ;)
 
Ha en härlig lill lördag!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Förstår att du tankar energi o njuter på denna vackra plats. Underbara bilder som får mig att längta tillbaka till Italien. Njuuut o ha det bäst vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Lovely och så gott med pizza. Längtar tills jag i lugn och ro kan sitta på en restaurang och äta. Slippa, mata barn, jaga barn eller kasta i mig lite av den mat jag beställt..
    Kram

    SvaraRadera