Petra Nyman Art & Design

fredag 9 augusti 2013

Moppetur till Frigiliana! Nerja ett band längs havskanten!

Efter lite bad o sol bestämde vi oss för att ta en moppetur till Frigiliana som är en liten bergsby inte så långt från Nerja! Ca 15 min på moppe eller om man gör som min kompis Lisa springer dit typ! Haha
Min nyfunne vän Karoline mera känd under namnet Livskraft skulle nog också spinga dit upp hur lätt som helst! ;) Vi får ta en träningsresa hit någon gång tjejer?!? :)
 
Vad häftigt att se Nerja från ovansidan!
Nerja ser ut som ett vitt band längs havskanten!
Sista dagen imorgon att jämna ut brännan på ryggen!
Skulle bli skitväder i Karlstad till veckan såg jag på Yr?!?

 
 Lunchen i går i Frigiliana fick jag verkligen jobba med min höjdskräck!
Satt längst ut på kanten såg stupet rakt ner!
Huga!
Bet ihop under fotograferingen!
Inte titta ner!
Hihi
 
 
 Friterade auberginer med honung!
Pommes o grillade gambas!
Vilken kombo?!?
 
 Ny solklänning inköpt på stranden för 8 Euro!
 
Neon!
Helt omöjligt att tappa bort varandra!
Eller mig i alla fall!
;)
 
 
 Älskar det kuperade, höjderna o bergen!
 Även om jag har höjdskräck!
;)
 
 
 
 Det var lugnare i Frigiliana än vad jag trott?!?
Bara två joggare som vi stötte på?!?
Antagligen för varmt här uppe vid den här tden!
T o m R strippar!
;)
Jag har tränat varenda muskel i kroppen utan att ha sprungit eller joggat!
Alla muskler i hela kroppen är spända när man sitter bakpå moppen!
Högt upp dessutom!
Jag har träningsvärk idag!
;)
 
 
Igår kollade grabbarna på fotbollsmatch på Elfuego!
Vi var på restaurant 34, de åt på favvostället Bruxan!
 
Favorit i repris!
Ikväll hade vi en underbart trevlig kväll med grabbarna på Bruxelles!
Bästa oxfilén i hela Nerja!
 
De hoppade in här på hemvägen!
Vi gick hem o satt oss på altan i den ljumma nattluften!
 
 
Kram o ha det bäst!
 
<3
 
Petra

1 kommentar:

  1. Otroligt vackert & så brun du är :)
    Hihi Neon är riktigt bra/Kramar Annmi

    SvaraRadera