Petra Nyman Art & Design

onsdag 21 augusti 2013

Godnight sweethearts! Idol o Svenska Hollywood fruar!

Jag kraschlandade i soffan till Idol efter mitt spinning o pilates pass idag! Schack Matt!
R fixade till middagen eftersom jag körde ett pass mer än honom o han var hemma först! Jag köpte enkel middag som skulle gå fort att tillaga! Potatis, pepparstek o färdig lallerstedts bea!
Imorgon är en välbehövlig vilodag! <3 Från träningen alltså men inte från  jobb!:) Dessutom ska jag hinna med att slinga håret o färga utväxten imorgon! Imorgon kväll ska jag till min underbara KMTI kollega Frida som bloggar på http://www.blandannat.se/ o spana in  nya höstkollektionen från House of Lola! Ska bli så spännande! :)
Nu ska jag stupa i säng!
Jag har skype:at med Bella idag också! Fantastisk teknik det där o helt obegriplig?!?
 Myysigt!
 

Jag satt kvar här utslagen i soffan o kollade in både Idol, Svenska Hollywoodfruar!
Ja vad ska man säga liksom?!?
Schack matt!
:)
 
Natti!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Har helt missat att svenska H börjat igen. Det brukar ju kunna vara både underhållande och pinsamt på en och samma gång. Kram

    SvaraRadera
  2. Är fruarna på G igen, dags att plocka fam skämskudden då......Hoppas du hittar mycket snyggt i den nya kollektionen från House of Lola. Kramisar Tina

    SvaraRadera