Petra Nyman Art & Design

torsdag 15 augusti 2013

Fransförlängning! Semesterkänsla! Happy kitchen!

Vilken härlig dag även om jag har jobbat nästan hela dagen men jag har fått mycket gjort så det känns toppen! Huset är nystädat! Härlig känsla, det behövdes verkligen! Nya lakan o rena handdukar! Mmm! Sen har jag hunnit med lite lyx idag också! Hihi
 
När jag kom hem ifrån Aqua o duktiga Linnea som fyllt på mina fransar (det var över tre veckor sedan nu inkl massa sol o bad i Nerja) kände jag nästan lite semesterfeeling! Strålande sol o blå himmel, varmt o skönt i luften! Var det läge med ett svalkande iskallt glas rosado i en solsäng vid poolen! Snart helg dessutom!
 
Helt osminkad!
Det blir perfekt när höstens klasser drar igång till veckan!
Vill ju inte se ut som Alice Cooper poison med
vattenfast mascara som en ring runt ögonen!
;)
Jag körde spinningen igår med min nya musik!
Jag är jätte nöjd! Kanske byta ut någon bara?!? Har fastnat så för den här!
FÖR ATT JAG KAN!
med Mary N´diaye!
Lovely!
Se länken nedan!
Vilken utstrålning!
 
Lite sushi som intogs utomhus!
<3
 
 
Från Happy kitchen!
Bästa sushistället i stan!
Stannade o vevade ner rutan när jag åkte upp på vår uppfart!
Ser ni våra nya hyresgäster bakom lyktstolparna vid sidan av trappen!
 
Det blev en sen men mycket uppskattad middag hos oss igår!
Kantarellerna tog slut i ett naffs!
 
Det var så kul att äntligen efter tre veckor få sätta sig på spinningcykeln igen!
Fick en annorlunda kommentar av en kund igår!
 
-Gud va skönt det var! Nästan så man känner sig lite berusad!
Ha, ha! Ja det händer saker i kroppen när endorfinerna rusar i kroppen!
Lyckohormoner!
:)
 
Puss o ha en underbar torsdagskväll!
Nu ska jag kika på inspelad mysfarbror Ernst!
Förutom lite pms är allt toppen!
 
<3
 
/Petra

3 kommentarer:

  1. Så härligt det måste vara att jobba hemifrån som du gör! Fast du har säkert mycket bättre självdisciplin än vad jag har...Hoppas du har några sena spinningpass i höst, för till de tidiga hinner jag inte längre. Vi har sagt upp hundarna från dagis(Lummi blev nervös och aggressiv och Vaski får vara hemma med henne...en tag i alla fall) och jag måste hem fort som busen för att gå en ordentlig promme med dem, var och en för sig. Så är det att vara hundägare, det blir inte alltid som man tänkt sig, fast de är de goaste man har, eller hur? Oj, så lång kommentar det blev...
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med långa kommentarer Anja! ;) Tyvärr kommer mina fasta spinningklasser ligga mån 17:15 tors 17:15 o popspin fredagar 16:15! Synd för jag älskar verkligen när du är med! Blir genast en så härlig stämning då! Det är grymt skönt att jobba hemifrån! Ingen risk med diciplinen då jag supportar en hel del o både mailen( finns även i Iphone) o telefonen går varm! Folk träffar jag på gymet eftersom jag kör pass nästan varje dag! Jag såg att du har lite jobbigt med doggisarna!? De kära små liven! Hoppas det bättrar sig! Kram på dig! Hoppas vi ses snart på KMTI!:) /Petra

      Radera
  2. Det var verkligen en underbar dag i dag, blev nästan lite sur att det var för varmt att springa hem från jobbet... Och jag älskar värme!!
    Skönt med fre i morgon.
    Kram fina

    SvaraRadera