Petra Nyman Art & Design

torsdag 22 augusti 2013

House of Lola releaseparty! Nyslingad på Clipodrom!

Jag har haft en underbar träningsfri dag idag! En massa lyx, mys o en del datorjobb!
<3
 
 
Här har ni snygga House of Lola säljaren tillika min härliga kollega på KMTI Frida!
Som snart ska börja visa alla snygga kläderna!
Jag älskar verkligen House o Lola!
Många fina detaljer, dessutom grymt sköna!
Var väldigt nära att beställa den här jackan men det blev till slut lite annat!
:)
 
 
När jag kom hem från Clipodrom åt jag medköpt sallad vid poolen!
Det har varit så varmt idag!
Nästan så jag funderade på ett dopp eller två idag?!?
Funderade alltså! Hihi

Åsa på Clipodrom har fixat lite ny färg o slingor!
Hon har alltid något roligt på G!
:)
Solen i ögoen! ;)
 
Service på det här stället!
Så himla härlig kväll!!
Jag var bjuden till Frida som skulle ha releaseparty för höstkollektionen House of Lola!
Det går tydligen väldigt bra för de två tjejerna som startade detta 2008!
Det kan jag förstå så härliga kläder som de levererar!
 
Frida är proffsig! Hon provar plaggen så vi får se hur fint de sitter på!
Medan vi äter snittar o dricker bubbel!
Mycket trevligt! :)
 
 
Finns även i den här färgen!
 
Snygg!
 
Den här köpte jag med olika tyg bak o fram o ett otroligt fint fall!
Allt är så fint när det kommer på!
 
 
Nu börjar det bli kyligt så vi tar med allt o går in istället!
 
 
Fridas sötaste misse Linus spanade in alla galna tjejer som far runt som yra höns!
Girls nu kör viiiii!
 
Tjejer in action som provar House of lola kläder för fulla muggar!
Köttfärsris till middag med Rhode island dressing o rå lök!
Godare än vad det ser ut!
 
Sonen tog en liten kvällsmacka!
Tror jag räknade rätt om jag skriver 8?!?
Ungdomar som tränar liksom! :)
Idag har jag ätit glass o varit ledig från träning!
Snittar o cider hos Frida!
<3
Imorgon kör jag spinning o lite härlig core!
 
Vilken underbar dag!
 
God natt!!
 
/Petra
 

7 kommentarer:

  1. Tjingeling Kikar bara in och säger hej :-) Får se om jag lyckas få till en kommentar på din blogg nura??

    SvaraRadera
  2. Såg helt underbart ut hos Frida! House of Lola verkar vara riktigt bra och fräscha kläder. Om du såg i hennes trädgård så fanns det många ättlingar från min trädgård...Fast det hade du väl inte tid med... såklart med alla fina kläder i sikte. Och Linus, sen...vilken kille!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
  3. Jodu jag beundrade hennes trädgård!;) R fick en liten kommentar han också om hur fint de hade i sin trädgård! Ja överallt förresten! ;)
    Inspiration på hög nivå! Fatar inte hur ni hinner med?!? :) Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Men vad du fotar. Roligt! Vilka bruna ben jag hade för tre veckor sen. Hi, hi!
    Tack Anja för alla blommor och tack fina Petra för alla komplimanger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är du värd! <3 Ha en härlig söndag! Kramen

      Radera