Petra Nyman Art & Design

torsdag 17 januari 2013

Vin o Deli mässan i Karlstad! Trött o taggad!

Nu har mamma precis bokat in oss på Vin o deli mässan i Karlstad!
Jag har tänkt varje år att jag skulle vilja gå dit
 men aldrig kommit till skott!
Du kan beställa biljetter
Här!

Det ska bli riktigt trevligt!

ABBA-spinningen på KMTI imorgon verkar vara poppis! :)
Jag kikade in på KMTI:s App 6 min efter att biljetterna hade släppts
då var passet redan fullbokat!
Nu är det redan 19 reserver! Wow vad jag är taggad inför morgondagen!


 Bild från förra årets vin o delimässa!

Shit pomfritt vad jobbigt det var idag på Powerstepen på Tieto!
Märks att det varit jullov o semester! Jag hade glömt mina skor på KMTI
så jag fick rota fram ett par gamla  i garderoben!
Lika slitna skor som instruktör alltså!

Nu ska jag åka o handla middagsmat!

Tror jag har en idé på en Paleo middag?!

Vi hörs lite senare!
<3
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar