Petra Nyman Art & Design

söndag 13 januari 2013

Coreboll! Moniques LCHF knäckebröd!

Hej Cyber vänner! Jag har haft en så bra dag idag trots att jag var lite trött när jag skulle gå upp imorse! R var ute med Patrik o grabbarna på stan kom hem sent o väckte mig av att hundarna skällde! Sen var det svårt att somna! Claes var hos Albin så jag o doggisarna hade egen myskväll igår! Typiskt precis innan jag skulle gå o lägga mig hittade jag en jättespindel (med stor kropp) i gardinen så vi hade en liten figth han o jag inatt! Blodtryckshöjning på både mig o Elsa!
En galen matte som springer runt med höga knäuppdragningar med ihoprullad kvällstidning i högsta hugg! Hehe... Varför ska man hitta otäcka spindlar när man är ensam hemma för?!?
Idag har vi haft en så bra genomgång på KMTI med Coreboll som det är meningen att jag ska börja köra den här terminen! Ganska mycket o svårt men Malin(PT) o Linda (sjugymnast) är så grymt duktiga! Blir lite avis! Men det är bara att sätta klorna i bollen helt enkelt!
Liksom Pilates som jag förespråkar verkar det vara en jättebra träning!
 
 
ABBA- spinningen var fantastisk! Det kände jag redan när jag satt i bilen till KMTI imorse o lyssnade på passet och fick ett positiv kick! Så bra det blev om jag får säga det själv!
 Hihi Inte ofta jag skryter ! Ganska självkritisk som jag alltid brukar vara! Men en bra mix som gjorde mig själv o jag tror deltagarna ganska trötta efter 45 min! Så nu längtar jag till fredag kl 16:00 då kör jag passet i repris! :)


Vår duktiga PT Malin som instruerade oss!

Fina duktiga kompisar o kollegor!


Efter mina pass i pilates o spinning
åkte jag förbi lilla mamsen!
Hon hade bakat Moniques LCHF Knäckebröd.
Så det fick jag smaka på till en kopp kaffe!
Supergott var det! Receptet hittar ni! Som dessutom var jätte enkelt enl. mammi!
Här!

Middagen ikväll ska bara bli rester från kylskåpet bestämde vi oss för!
(Ingen hade lust att åka till affären)

Annars har jag hämtat Claes i stan o promenerat med odjuren!

Hur har er helg varit!
Hektisk eller lugn o skön!

Imorgon kickstartar vi en ny superduper vecka!

Kram Petra



 
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar