Petra Nyman Art & Design

måndag 28 januari 2013

Pulsklocka! Det blev en Polar RCX3! Thaimat!

Har man inga hål i tänderna tycker jag man ska få en present?! Eller hur! :)
Det blev en ännu finare pulsklocka än vad jag sa igår!
Det här är den senaste modellen berättade PT Jonas!  Den ligger på 1699:- i butik Glömde fråga vad de kostar på KMTI?!
Nu har jag fixat o ställt in alla grundinställningarna!
 
Beskrivningen av den här modellen lyder "För ambitiösa löpare o cyklister som planerar att delta i ett lopp och önskar smart vägledning och uppföljning"  Oj då?!:) Jag ska premiär använda den på mitt ABBA- spinning pass imorgon! Det ska bli kul! Den var supersnygg ändå!
Det kan jag säga redan nu! Hihi
 
 


Stor display!
Så snyggt med det smala armbadet tycker jag!

Dålig planering av mig idag med middagsmaten
så efter kvällens spinning åkte vi till kvarterskrogen o köpte hem Thaimat!
Tack för att ni finns!
Nu ska jag fortsätta pillra  o utforska  min nya pulsklocka! Hihi
 
Vi eldar brasa o det är golf på tv:n!
Sen kör vi några omgångar Quizkampen emellanåt!
 
Ha en härlig mådagkväll!
Imorgon längtar jag extra mycket till spinningen!
Då det är väldigt speciella personer som ska vara med!
<3 <3 <3
 
<3
 
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar