Petra Nyman Art & Design

torsdag 24 januari 2013

Andra chansen!

Min lilla goding i Linköping skickade ett SMS till mig igår morse!
Det stod -Snälla kan vi inte gå på Melodifestivalen följt av 5 glada gubbar!:)
Självklart sa jag ja! Jag bara älskar melodifestivalen o kommer sitta bänkad i Tv- soffan varenda delfinal! Bella har inte kunnat dansa på några dagar eftersom hon haft en inflammation! Så jag tyckte hon behövde piggas upp lite! Ska bli så kul verkligen! Vi kollar på genrepet sen åker vi hem o kollar direktsändningen hemma i tv-soffan hihi!


Hittade ett härlig bild från årets enda båttur på Vänern på Bella o mig!
Kul det ska bli att gå på Mello med dotera!
<3
Igår kväll fixade vi bokningen via ticnet!
Verkade vara bästa priset där!

Igår em tog jag en sväng förbi mamma
efter att jag jobbat klart på SamC!
Två sötisar fick i knät! Sorry Alice att blixten var på?
Hihi
 
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar