Petra Nyman Art & Design

onsdag 9 januari 2013

Fendiarmband! Enkla middagar!

Hej fina! Idag har dagen gått så fort så jag vet inte vart den tagit vägen?
Varav min lite dåliga uppdatering här på bloggen!
Jag har liksom inte kommit från Datorn o telefonen!
Har varit en riktig problemlösardag på jobbet!
Igår var det likaså, sen körde jag fullsatt spinning som var en riktig kick
 efter en veckas semester i Dubai!
När jag kom hem hafsade jag ihop middagen o slängde mig ner
schack matt  i soffan o tittade på Mästerkocken  o Hollywoodfruarna!
Anna Anka verkade ju nästan ännu värre än Gunilla Persson igår?!?
(läste att hon var sur för hur hon framställdes)
Där rök den dan!
Jo vi tittade ut o beställde en ny diskmaskin igår också så
imorgon får jag den installerad!
Happy me!
Det är klart halva dagarna har gått åt till att diska också!
Inte kostigt att dagarna går fort! :)
Julen har sakta men säkert plockats bort så nu tror jag allt är uppe på vinden igen!
Tvättstugan är fortfarande full, jag måste göra en rejäl detox i garderoben!
 Den svämmar över o jag hittar ingenting längre!
Jag hade planer på att hinna kika lite på rean på stan men det blir
mörkt så fort på dan då blir jag lite kurig o vill hellre gå härhemma
o småstrosa i min Zipperall med soft music o levande ljus!



En ny chilikrydda från Dubai satte rejält sting på köttfärssåsen!
Hot o gott!

Igår blev det bara lövbiff, grädde, kalvfond, soja, 4 peppar som jag körde som en pastasås!
Spagetti, Shoronfrukt o Brockoli!
Enkelt o fort tillagat!
 

Jag har nästan inte hunnit visa er någonting av shoppingen i Dubai ännu!
Jag får visa lite i taget! Hihi
Men det här Fendiarmandet var jag rätt nöjd över!

Nu har jag precis tittat färdigt på ABBA dokumentären del 1 på SVT Play!
Grymt vad bra! Är ju del 3 iväll såg jag!

Nu ropar köket på mig!

Ses lite senare!
Ska bli bättre på att uppdatera nu när jag börjar komma ikapp!
<3
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar