Petra Nyman Art & Design

fredag 11 januari 2013

Mamma Mia spinning?! LCHF Tacopaj på G! Bortgjord!



Ville kika in o säga trevlig helg!
Jag har precis kommit ut ur duschen! Går i myskläder helt
osminkad med en tofs på huvet!
Underbara fredag!
Jag gjorde bort mig rejält på spinningen idag!
Vi bestämde ganska sent igår att jag skulle köra ABBA-spinning idag!
Igår var passet fullbokat på 15 min o det hade inte kommit någon info om att det var
ABBA-spinning på hemsidan så jag tänkte att då tar vi det nästa vecka istället?!?
När jag gjort mitt vanliga 80s 90s spinning kommer kunder fram till mig o säger
-Vad kul med ABBA spinning idag! :)
Ja vad ska man säga?!? Ett litet missförstånd!
Går här i köket o lyssnar på mitt ABBA-spinningpass!
 Det är jävligt bra ska jag säga er!
Nu har jag lovat köra ABBA-spinning på Söndag kl 12:30
 o även nästa fredag kl 16:00!



Nyduschad!
Skickade R till affären för jag orkade inte fixa till mig!
Vi blev trötta efter dagens pass också!
Som jag faktiskt också var väldigt nöjd med! :)
Nu har jag svängt ihop en Tacopaj alá LCHF om man
skippar chipsen till förståss!?!? Hihi
Riktigt mumsig o enkel är den! Lägger ut receptet sen!

Så nu ska den skjuts in i ugnen!


Trevlig fredagkväll!

<3

/Petra

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar