Petra Nyman Art & Design

tisdag 29 januari 2013

Akrylmålning! Utvärdering av pulsklockan!

Tänk att jag fick med mig mamsen på spinningen idag! Bra jobbat där! Det var väl inte så farligt?
Nu har jag bearbetat R, T, Ika o nu också mamma! Jag tror att alla var rejält trötta!
 
Min nya pulsklocka som gav mig feedback direkt efter passet enl följande:
Det var ett hårt pass! Du förbättrade din sprinthastighet och dina musklers nervsystem vilket gör att du blir effektivare. Passet förbättrade även din förmåga att stå emot trötthet!
Det var ju inte illa det! Hihi Sen kunde jag se hur många minuter jag legat inom varje pulsintervall!
Det finns 5 st!
 
Idag har jag plockat fram konstnärsådran i mig! Hehe Jag fick det här av Bella förra året när jag fyllde år!
Det krävdes ett par år att ladda! Men idag åkte det fram! Vilken skön känsla o vilken fantastisk avkoppling! Det här ska jag definitivt fortsätta med!


Bella som är snäll o väluppfostrad skickade ett sms där det stod att den var Aas-fin!
-Jag är jätteimponerad!
<3
Tack fining för de komplimangerna!

Så nu ska jag ut o köpa mer material!
 

Titta här vad som låg i brevlådan idag!
Ett litet paket från House of Lola!

Efter spiningklassen -mat  idag blev!
Kassler, spenat o potatis!
Snabbt o effektivt kom det fram på middagsbordet!
Lika fort var det i magen! :)
Nu sitter vi ihopsjunkna i soffan läser,
jag bloggar o småkikar på Hollywoodfruarna!

En härlig tisdag!
<3
/Petra
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar